2012. március 18., vasárnap

Choko naplója

Újabb frissítés: (03.24.)

Choko átesett az ivartalanításon, kicsit még kába és némiképp meg is van sértődve ékessége elvesztése miatt, de galambot kergetni ... arra már volt (illetve lett volna) esze! :-)

Choko-t megtartják ideiglenes befogadói: menthetetlenül beleszerettek a közösen töltött 10 nap alatt! A család pedig, akihez került volna, szerencsére megérti a helyzetet, és ők is hamarosan örökbe fogadhatnak tőlünk egy másik vizslát (valószínűleg egy nyugodtabb szuka lesz a kiválasztott, aki ráadásul jobban is illik a 3 kisgyerek mellé, mint a folyton zsizsegő, kajla, melák Choko fiú :-)))
 

Frissítés: (03.23.)

Choko GAZDIJELÖLTES! Szombaton átesik az ivartalanításon, és rá egy hétre gazdihoz költözik Szigetszentmiklósra, ahol egy háromgyermekes, nagyon cuki család várja őt! Kertes ház, sok séta vár rá, és a gazdijelöltek már mindent megvettek neki, amire szüksége lesz! (Jó minőségű táp, fekhely, tálak, póráz, stb).

Tamara, az ideiglenes befogadója pedig addig is folytatja Choko naplóját, és gyönyörűséges fotókat is küldött! Olvassátok és gyönyörködjetek :-)


03.18.

Ma megint voltunk kocogni, aztán egy műanyag kisrepülőt rágtam szét, mert nem foglalkozott velem senki.. Az udvaron is voltunk a pici kétlábúakkal és valami nagyon hosszú kötelet tettek rám, ami jó volt, mert messzebb is elmehettem szaglászni. Többször hívtak magukhoz, én meg szaladtam lobogó fülekkel, mert láttam hogy örülnek neki! Ja és a fél lakótelepet már meghódítottam, olyan szép vagyok!


03.21.

Mostanában egész jól viselkedem! Nem rágtam szét semmit, megtanultam hogy ha leülök az valamiért a 2lábúaknak jó és még nasit vagy simit is kapok érte! Tegnap a nyanyus majdnem becsúszott a Dunába, a 2lábú rohant hogy megmentse.. Hiába, azok a vén csontok nem bírnak már annyit.. Bezzeg én! Kifutnék a világból, csak mehetnék már! Ma reggel levitték a vénlányt sétálni, engem meg a lakásban hagytak. Ezt elég rosszul viseltem! Kapartam az ajtót és nyüszögtem, hogy "hé, várjatok meg!" De a falkavezér otthon volt és többször rám szólt, így a helyemre mentem. A nagy kamionoktól még mindig rettegek!!! Nekem is van múltam..


03.22.
Mégiscsak rágok.. De csak ha unatkozom! Megkezdtem a cicahordozó akkurátus szétszedését.. Kaptam inkább egy erős kötéljátékot hogy azzal foglaljam le magam! A felugrálásról egyszerűen nem bírok leszokni, olyan jó! A 2lábúak persze nem értenek egyet velem.. Reggelente nagyokat szaladunk, már egész megszoktam ezt a programot. Sőt tegnap óta a nyanyus is kapható egy kevéske játékra! Persze csak óvatosan, nehogy az én lelkemen száradjon, ha történik vele valami.. Este kieresztettem a hangom, valakivel beszélgettem. Meglepődtek a 2lábúak hogy milyen erős, mély ugatásom van! Persze én ezt már tudtam!  A hídnak nevezett valamin egyre jobban félek! Én nem tudom miért, de szempillantás alatt inamba száll a bátorságom és úgy kell átkönyörögni a túloldalra.. Ezen még dolgoznunk kell!

----------------------------------------------------------------
Choko néhány napja ideiglenes befogadónál lakik, itt várja az Álomgazdi érkezését, s addig is naplót vezet, íme az első napok eseményei:

Choko

Első nap koradélután érkeztem meg. Volt egy kedves kétlábú és egy kevésbé kedves 4 lábú fogadóbizottság. A 4lábú öreganyó eléggé morgott rám, de azért együtt bementünk a házba, mert mégiscsak az van amit a kétlábú mond. Felmentünk egy lépcsőn, aztán meg valami fura szerkezetbe szálltunk, ami elég szűk és mozog. Kicsit féltem de azért bementem. A lakásban fogadott még 2 cica, velük nem volt gond (néha azért lehet hogy majd jól megkergetem őket, végül is nekik sem árt egy kis testmozgás) Kaptam egy fekhelyet, gondoltam ez már valami, bár még nem kaja..szóval nem biztos hogy jó sül ki ebből.. Kicsit később jöttek bentről (ahová én nem mehetek) kis kétlábúak. Hát azok nagyon viccesek! Rögtön játékba is kezdtem velük! Megismertem a falka vezetőjét is, aki tudom hogy oda van értem, de nem ismeri be! Aztán együtt lementünk az udvarra, a kis kétlábúak homokoztak én meg ismerkedtem a helyi szagokkal. Amikor hazaértünk jött a vacsi!!! Kicsit meg is nyugodtam. Egész este és éjjel jól viselkedtem. Másnap korán voltunk sétálni, majd a nyanyust  visszavittük pihenni és én meg a kétlábú elmentünk egy nagy sétára. Volt egy elkerített rész, ahol szabadon futhattam, csak az volt a baj hogy a többi négylábú mind kint sétált, így nem volt kivel játszanom. Elmentünk egy nagy épület mellett, megláttam egy másik 4 lábút végre, de nem értettem hogy mért nincs szaga. Azt mondták csak a tükörképem.. hát ilyet se láttam még! Jó sétálni, de mindig örülök ha visszamegyünk a házunkba! Főleg hogy következett a reggeli! Kis pihenés után elmentünk egy nagy zöld területre, tele volt madárral meg mókussal és persze sok 4 lábúval! Itt aztán jól éreztem magam, csak ne lenne az a fránya póráz! Így nem tudok a saját orrom után menni! Azért kicsit elfáradtam, így megint jófiú voltam este és éjszaka. Reggel újra korán indultunk sétálni, hát 2 méter után szembetaláltam magam egy nagy és ijesztő kukával, ami tegnap még nem volt ott! Aztán kikocogtunk a tegnapi madaras, mókusos helyre, ahová egy hosszú, keskeny,levegőben álló  valami vezet. Na ezen egy kicsit bizonytalan vagyok még, de ha a kétlábú átmegy rajta, akkor én is! Szaladtunk 1 órát, amiben a kétlábú jól elfáradt, én nem! Otthon kicsit unatkoztam, ezért lerágtam magamról a hámot amit a futáshoz kaptam.. Volt hám, nincs hám! :) Na meg kicsit a macskakajába is belekóstoltam, hiába van egy magas polcra téve..

2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik a blog és Csokó is természetesen:)

    VálaszTörlés
  2. Drága Choco! olyan vagy, amilyennek megismertelek! végtelenűl nyugodt, okos kis kutyuska! tudtam én, hogy hamar beléd szeretnek!hisz olyan gyönyörű vagy! Legyél továbbra is okos!, szófogadó! jó kutyuska! Örökké szeretettel fogok rád gondolni! és figyelemmel kisérem a sorsod alakulását! Hálás vagyok a sorsnak, hogy megmenthettelek és a lányoknak is, akik tovább egyengetik az utadat. Sok simim neked drága Chocokám! :)) A.W.Pné

    VálaszTörlés