2012. szeptember 4., kedd

Vizslás Falinaptár 2013-ban is! A te kutyád is szerepelhet benne!

Frissítés (2012 október) : a naptár elkészült, íme a tudnivalók >>>
http://magyarvizslasos.hu/vizslanaptar2013.html



Tavaly Futrinka-barátok javaslatára készítettük el vizslás falinaptárunkat, aminek - ahogy reméltük - hatalmas sikere volt. Így idén is szeretnék a VIZSLA GAZDIKNAK örömet szerezve megjelentetni a 2013-as Vizslás Futrinka Falinaptárat.

KÜLDD BE KEDVENC VIZSLÁD FÉNYKÉPÉT és akár szerepelhetsz a Futrinka Egyesület 2013-as falinaptárában!

A 2012-es naptárunk így néz ki


TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK:

1.       Válassz ki egy vagy több kedvenc fényképet kutyádról. Nem csak portrékat, hanem úszó, futó, vadászó, labdázó…stb. képeket is várunk. Akár lehetnek ünnepekhez kötöttek is, vagy csak lustálkodósak.

2.       A naptárba kis és nagy képek kerülhetnek be. A képeknek ezekkel a minimum paraméterekkel kell rendelkezniük:
Kis kép esetében: minimum 1000 x 800 px méretű álló vagy fekvő képet tudunk felhasználni.
Nagy képek esetében minimum 2598 x 1866 px méretű fekvő képet várunk.

3.       A képet kérjük, hogy a
futrinka2011@gmail.com címre küldjétek! Kérjük, írjátok meg, hogy ki látható a képen. (ha Futrinkás volt, akkor a Futrinkás nevét is)

4.       A naptárban megjelenő képeket a magyar vizsla fajtamentés önkéntesei fogják kiválasztani. A kiválasztott képek készítőitől a megjelenéshez beleegyezési nyilatkozatot fogunk kérni.

5.       Beküldési határidő: 2012.szeptember 30.

A falinaptárt ajándékba adjuk azoknak, akik támogatják a magyar vizsla fajtamentés munkáját. Az adományból befolyt teljes összeget a nálunk állomásozó kutyák orvosi és egyéb költségeire, illetve élelmezésükre fordítjuk.

Nagyon szépen köszönjük, ha vizslás fotóddal támogatod a kezdeményezésünket!

Magyar vizsla fajtamentés
Futrinka Egyesület

5 megjegyzés:

  1. De jóó! :) Okvetlen küldök az idén is képet. :))
    Tavaly is bekerült az én Diócskámnak egy képe, a naptár pedig itt lóg a konyhám falán, hogy mindig szem előtt legyen :))

    VálaszTörlés
  2. nekem is itt lóg! sajnos drága tomim azóta már nincs velem, de épp látom a képét, szeptemberhez került. :) szerintem idén is küldök az azóta befogadott vizslánkról.

    VálaszTörlés
  3. Én is küldtem be képeket,remélem tetszeni fognak!! Nekem is van tavalyi naptáram!! :) :) Vizslatúrás képek is vannak köztük,szinte mindegyikre elmegyünk ha tudunk,természetesen én a csini vizslás pólómban és Brúnó a csini vizslás kendőjében!! :) :)

    VálaszTörlés
  4. Én is küldtem tavaly, az októberi naptárlapon rajta van Apacs, aki akkor még csak 6 hetes volt.... Azóta 37 kg-os nagyfiú. Idén is küldünk képet, lehet, hogy a most hétvégi vizslatúrás eseményről, ha sikerül. Nekünk is ott "lóg" a falon, alig várom a túrát és az októbert.....

    VálaszTörlés