2012. július 23., hétfő

Aranyos angol nyelvű dal a vizslákról

Íme, egy aranyos angol nyelvű dal a vizslákról:

http://www.musicaltails.com/audio/Vizsla.mp3 


(Dalszöveg itt:http://www.musicaltails.com/Musical_Tails/6th.html ) 


Egyik lelkes és ügyes tagunk, Évi le is fordította nekünk magyarra a szövegét, íme:

Üdvözöllek Titeket, barátaim Budapest síkságain
Tereken túl, hol a sólyom szabadon száll
Én vagyok a vizsla, ki e földön született
Büszke vagyok történelmemre és büszke arra, aki vagyok
Dolgoztam a gazdáimmal a gabonamezőkön
Felverve vadat és madarat
Erős és hajtós vadász vagyok
Gyors, mint a szél, és csendes, mint az éjszaka.

Én vagyok a vizsla, kinek vendége az élet,
Ki Budapestről énekel most néktek.
Én vagyok a vizsla talpig aranyba öltve
Neked adom a szívem, csak tartsd meg örökre.

A háború alatt, mint menekültek,
Eva és Zsa Zsa és Vizslák, mint én
A nyugati világ szíveit is összetörve
Dalolva táncoltunk, pörögtünk felemelően.

Én vagyok a vizsla, kinek vendége az élet,
Ki Budapestről énekel most néktek.
Én vagyok a vizsla talpig aranyba öltve
Neked adom a szívem, tartsd meg örökre.

Az otthon csöndjéből visszatekintve
Voltak csatáim nyertesek és vesztesek
Én vagyok a pointer, ki apportra született
Ki Budapest hűséges és kedves büszkesége.

Én vagyok a vizsla, kinek vendége az élet,
Ki Budapestről énekel most néktek.
Én vagyok a vizsla talpig aranyba öltve
Neked adom a szívem, tartsd meg örökre.



Többi kutyafajta itt:http://www.musicaltails.com/Musical_Tails/AUDIO_CLIPS.html

1 megjegyzés: